foto_Sonja_siteInspiratie en beweging

PuurKlant is een marketing adviesbureau opgericht door Sonja Stalfoort.  Met een grote dosis enthousiasme en passie voor klant, brengt Sonja organisaties in beweging. Door organisaties de essentie van hun bestaan weer te laten voelen en medewerkers hiervoor intrinsiek te motiveren. Met een respectvolle, maar verfrissende kijk op zaken, verbindt Sonja organisaties en zet ze in hun kracht.

Pragmatisch en resultaatgericht

Met een absoluut geloof dat medewerkers graag transparantie willen over hun toegevoegde waarde, zijn meetbare kerntaken een belangrijk uitgangspunt in de strategieontwikkeling. In een snelveranderende wereld is op elk gewenst moment weten waar je staat cruciaal. In de ontwikkeling van strategie, positionering en innovatie werkt Sonja altijd pragmatisch met oog op het meetbaar houden van de resultaten en de focus op groei.

Ervaring

Met ruim 20 jaar ervaring in marketing & communicatie, waarvan 15 jaar in leidinggevende posities, is Sonja een ervaren vakdeskundige. Bij AMEV was ze onderdeel van het team dat verantwoordelijk was voor de herpositionering van het merk en de integratie met Stad Rotterdam. In de functie van adjunct- directeur marketing en communicatie bij ARAG was ze verantwoordelijk voor de transformatie van verzekeraar naar breed juridisch dienstverlener, de herpositionering van het merk en het sponsorship met KNVB Scheidsrechters. Het is haar missie om bedrijven weer terug te brengen naar de essentie van hun bestaan. Om vervolgens op pragmatische wijze, samen met enthousiaste klanten en medewerkers een bedrijf te laten groeien. Dit doet zij middels consultancy, coaching en trainingen.

Autoriteit in marketing

  • Meer dan 15 jaar leidinggevende ervaring in marketing en communicatie
  • Kerndocent Beeckestijn Business School voor de opleiding Customer Centric Strategie en Leiderschap
  • Winnaar SponsorRing award 2013 en UEFA award 2014
  • Winnaar Sitecore award “beste nieuwe website in business transformation”
  • Winnaar SAN accent voor herpositionering merk ARAG
  • Top 100 marketingvrouwen 2012, Tijdschrift voor Marketing