Workshop Jaarplan met Klantfocus

Workshop Jaarplan
met Klantfocus

Met een frisse blik op zaken aan de slag voor een vernieuwend jaarplan

Lijkt jouw jaarplan vaak een kopie van die van vorig jaar? Wil je het proces van het ontwikkelen van een jaarplan eens anders aanpakken? Heb je hierbij inspiratie, verfrissende ideeën, maar ook een dosis gezond pragmatisme nodig? Doe dan samen met jouw team de workshop “Jaarplan met Klantfocus”. Door te inspireren, conventies te doorbreken en daadwerkelijk aan de slag te gaan heb je met 1 of 2 daagse workshop jouw jaarplan gereed. Een vernieuwend plan met heldere doelstellingen en KPI’s.  Een workshop die door de expertise van PuurKlant niet alleen inspireert en het proces faciliteert, maar ook daadwerkelijk adviseert op de inhoud.

Frisse blik op zaken – Klantgericht – Focus – Pragmatisch – Energie

Vandaag zijn er zoveel manieren om dicht bij de klant te staan, dat het maken van de juiste keuzes geen eenvoudige, maar wel noodzakelijk opgave is. Door met een verfrissende blik naar de markt en klantinzichten te kijken, ontstaat er nieuw perspectief. Een vernieuwde visie op morgen, die vertaald kan worden naar speerpunten en concrete oplossingen vandaag.

De werkwijze

Iedere organisatie en iedere team is uniek. Het plan van aanpak om te komen tot een jaarplan met klantfocus wordt in overleg vormgegeven. Een intakegesprek en voorbereiding maken standaard onderdeel uit van de workshop Jaarplan met Klantfocus. De workshop kan in 1 of 2 dagen worden ingevuld. Aan de hand van een helder stappenplan wordt het jaarplan op een pragmatische wijze vormgegeven. Een workshop die door de expertise van PuurKlant niet alleen inspireert en het proces faciliteert, maar ook daadwerkelijk adviseert op de inhoud.


Waarom

    • Wil je als (team)manager actief participeren i.p.v. faciliteren in de meeting over het jaarplan met jouw team
    • Wil je geïnspireerd worden door de laatste trends en ontwikkelingen m.b.t. klantgedrag?
    • Wil je een verfrissende kijk op zaken?
    • Wil je een heldere vertaling van de ideeën naar een concreet actieplan?

Voor wie

    • Voor management teams of commerciële teams, verantwoordelijk voor marketing – communicatie – (online) sales – customer service
    • Voor zowel commerciële organisaties (klant centraal) als overheden (burger centraal), ziekenhuizen (patiënt centraal) als onderwijsinstellingen (student centraal)

Door wie

Sonja Stalfoort is eigenaar van PuurKlant, een strategisch marketingbureau dat organisaties begeleidt bij het ontwikkelen implementeren van een klantstrategie. Van de klantstrategie, klantgerichte proposities, klantreis tot en met de klantcultuur. Met trainingen, workshops en consultancy brengt zij de passie voor de klant in alle onderdelen van de marketingmix tot leven. Voorheen was zij adjunct directeur marketing & communicatie bij ARAG. Sonja is ook docent bij Beeckestijn Business School.

Contact

Wil je meer informatie of wil je deze workshop organiseren voor jouw team, neem dan contact met ons op.

Wil je weten wat PuurKlant nog meer voor jouw organisatie kan betekenen, maak dan geheel vrijblijvend een afspraak of ga naar www.puurklant.nl.


Uw naam*

Uw e-mail*

Bedrijf

Op welk nummer kunnen we je bereiken

Voer onderstaande tekens in
captcha

Sonja Stalfoort

06 – 13 24 46 90

sonja@puurklant.nl

/in/sonjastalfoort