Workshop Waarde
Propositie Ontwerp

In 1 dag met jouw team een (her)ontwerp van een product, dienst of service
Een concept voor groei

Hoe kun je in korte tijd de waarde propositie voor jouw klanten verhogen en meer onderscheidend zijn in de markt?
In de workshop Waarde Propositie Ontwerp ga je samen met jouw team of collega’s aan de slag om vanuit klantinzichten nieuwe producten,
diensten, klantreis en/of service te (her)ontwerpen. Aan het einde van de dag is het ontwerp van de nieuwe onderscheidende waarde-creatie
gereed en een sprong naar groei gemaakt.

Energie – Verfrissend – Kansen voor groei – Waardevol – Concreet

In de strijd om de  voorkeur van de klant,  zal iedere organisatie continu moeten vernieuwen om tegemoet te blijven komen aan de snel veranderde klantwensen.  Dan kan een frisse blik op zaken soms net die impuls zijn om de noodzakelijke creativiteit weer te laten stromen. Ontwikkel een waarde propositie die in de ogen van de klant écht het verschil maakt.

De werkwijze

Geïnspireerd door aansprekende voorbeeldcases en de laatste trends en ontwikkelingen ga je als team gezamenlijk aan de slag. Met een frisse blik, een scherp inzicht en een concreet stappenplan  wordt het team de gehele dag begeleidt. Aan de hand van het PuurKlant Waarde Propositie Model en de klantinzichten van de organisatie, staat er aan het einde van de dag een nieuwe klantgerichte propositie.


Voorbeelden Waarde Proposities

    • Van een product naar een onderscheidende propositie (waarin alle elementen van de marketingmix zijn verwerkt)
    • Een meer onderscheidende customer experience
    • Het (her)ontwerpen van een nieuwe product, klantreis, dienst of service
    • Huidige propositie nog aantrekkelijker maken

Voor wie

    • Voor zowel commerciële organisaties (klant centraal) als overheden (burger centraal), ziekenhuizen (patiënt centraal) als onderwijsinstellingen (student centraal)
    • Voor commerciële teams of multi-disciplinaire teams, verantwoordelijk voor productontwikkeling, customer experience, communicatie en het commerciële succes van de organisatie (marketing, communicatie, service center en sales)
    • Voor teams die klantgerichter willen innoveren en hier een impuls bij kunnen gebruiken

Door wie

Sonja Stalfoort is eigenaar van PuurKlant, een strategisch marketingbureau dat organisaties begeleidt bij het ontwikkelen implementeren van een klantstrategie. Van de klantstrategie, klantgerichte proposities, klantreis tot en met de klantcultuur. Met trainingen, workshops en consultancy brengt zij de passie voor de klant in alle onderdelen van de marketingmix tot leven. Voorheen was zij adjunct directeur marketing & communicatie bij ARAG. Sonja is ook docent bij Beeckestijn Business School.

Contact

Wil je meer informatie of wil je deze workshop organiseren voor jouw team, neem dan contact met ons op.

Wil je weten wat PuurKlant nog meer voor jouw organisatie kan betekenen, maak dan geheel vrijblijvend een afspraak of ga naar www.puurklant.nl.


Uw naam*

Uw e-mail*

Bedrijf

Op welk nummer kunnen we je bereiken

Voer onderstaande tekens in
captcha

Sonja Stalfoort

06 – 13 24 46 90

sonja@puurklant.nl

/in/sonjastalfoort