Een workshop is een energieke werksessie waarbij nieuwe kennis en modellen direct in de praktijk worden toegepast. Aan het einde van iedere workshop staat er altijd een klantgerichte verbetering in de steigers waar de organisatie morgen iets mee kan. Dat is wat ik bedoel met energize your business.
Klant-energiek in 1 dag
Wil je meer klant-energie door jouw organisatie laten stromen? Jouw organisatie een energy boost geven? Tijdens deze werksessie brengen we op basis van het klant-energieke stroomschema de energielekken in kaart. In co-creatie ontwikkelen we een pragmatisch plan van aanpak om jouw organisatie te energizen.
Klantstrategie in 1 dag
Welke koers gaat jouw organisatie varen om waardevol én onderscheidend te zijn voor klanten? Aan de hand van de laatste trends en ontwikkelingen, inspirerende voorbeelden en uitdagende cases ontstaan er nieuwe inzichten. Met een frisse blik op zaken wordt in co-creatie koers gezet naar een vernieuwde en energieke klantstrategie.
Waarde propositie ontwerp
In 1 dag met jouw team een (her)ontwerp van een product, dienst of service. In de workshop Waarde Propositie Ontwerp leer je samen met jouw team of collega’s een methodiek om te komen tot succesvolle waardecreatie voor klanten. Daarna ga je aan de slag om vanuit klantinzichten nieuwe producten, diensten, klantreis en/of service te (her)ontwerpen. Aan het einde van de dag is het ontwerp van de nieuwe onderscheidende waarde-creatie gereed en een sprong naar groei gemaakt.
Customer journey mapping
Tijdens deze één of meerdaagse workshop leer je hoe je de gehele klantreis in kaart brengt. Daarna ga je aan de slag om een eigen klantreis te ontwikkelen. Door de gehele dienstverlening op de juiste wijze met elkaar in verbinding te brengen, wordt er waarde voor de klant én de organisatie gegenereerd.
Maatwerk
Heb je een andere uitdaging op het gebied van klantgericht ondernemen? Laat het mij weten, dan kijken we samen naar de mogelijkheden van een workshop op maat.