Zet jouw klant op een energieke wijze centraal

Klantgericht ondernemen, bouwen aan een klantcultuur, een organisatie in beweging brengen en het ontwikkelen van klantgerichte proposities. Dit zijn een aantal klantgerichte thema’s waar PuurKlant jouw organisatie bij kan helpen. Van inspiratie naar echt leren luisteren naar klanten en dan samen op zoek naar de antwoorden voor jouw organisatie. Klantgericht, doeltreffend en met energie. Daar geloof ik in. Dit kan op een aantal verschillende manieren:

Lezingen

Energize your business with customer feedback

Dat is de essentie. Ik spreek graag over hoe klanten ook jouw organisatie positief kunnen laden. In een energieke presentatie combineer ik het door mij ontwikkelde klant-energiemodel en stroomschema, de resultaten uit eigen onderzoek en inspirerende cases. Op een wijze dat iedereen in beweging wil komen om met de juiste klantgerichte verbeterplannen aan de slag te gaan.

Lezing; De klant-energieke organisatie – hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

Afhankelijk van de doelstelling, de doelgroep en de tijd, wordt iedere presentatie op maat gemaakt.

Workshops

Een workshop is een energieke werksessie waarbij nieuwe kennis en modellen direct in de praktijk worden toegepast. Aan het einde van iedere workshop staat er altijd een klantgerichte verbetering in de steigers waar de organisatie morgen iets mee kan. Dat is wat ik bedoel met energize your business.

Klant-energiek in 1 dag

Wil je meer klant-energie door jouw organisatie laten stromen? Jouw organisatie een energy boost geven? Tijdens deze werksessie brengen we op basis van het klant-energieke stroomschema de energielekken in kaart. In co-creatie ontwikkelen we een pragmatisch plan van aanpak om jouw organisatie te energizen.

Klantstrategie in 1 dag

Welke koers gaat jouw organisatie varen om waardevol én onderscheidend te zijn voor klanten? Aan de hand van de laatste trends en ontwikkelingen, inspirerende voorbeelden en uitdagende cases ontstaan er nieuwe inzichten. Met een frisse blik op zaken wordt in co-creatie koers gezet naar een vernieuwde en energieke klantstrategie.

Waarde propositie ontwerp

In 1 dag met jouw team een (her)ontwerp van een product, dienst of service. In de workshop Waarde Propositie Ontwerp leer je samen met jouw team of collega’s een methodiek om te komen tot succesvolle waardecreatie voor klanten. Daarna ga je aan de slag om vanuit klantinzichten nieuwe producten, diensten, klantreis en/of service te (her)ontwerpen. Aan het einde van de dag is het ontwerp van de nieuwe onderscheidende waarde-creatie gereed en een sprong naar groei gemaakt.

Customer journey mapping

Tijdens deze één of meerdaagse workshop leer je hoe je de gehele klantreis in kaart brengt. Daarna ga je aan de slag om een eigen klantreis te ontwikkelen. Door de gehele dienstverlening op de juiste wijze met elkaar in verbinding te brengen, wordt er waarde voor de klant én de organisatie gegenereerd.

Maatwerk

Heb je een andere uitdaging op het gebied van klantgericht ondernemen? Laat het mij weten, dan kijken we samen naar de mogelijkheden van een workshop op maat.

Trainingsprogramma’s

Klant-energieke academie

Een meerdaags programma waarin alle facetten van het klant-energiemodel en het klant-energieke stroomschema worden besproken. Door vanaf de start te werken aan echte klantproblemen van de organisatie, worden er naast het leerprogramma klantgerichte oplossingen gerealiseerd. Met als doel jouw organisatie op een positieve wijze in beweging te brengen.

Consultancy

Klantgericht ondernemen betekent voor iedere organisatie weer iets anders. Heeft jouw organisatie een specifieke vraag, dan kijken we samen hoe PuurKlant op consultancy of interim basis hierin kan adviseren of begeleiden.

Denk hierbij aan onder andere het ontwikkelen van een positionering, een klantcultuur of een marketingplan. Met als doel jouw business te energizen.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief